Veel gestelde vragen (FAQ)

Lees eerst de volledige FAQ hier

Verzending

In 98% van de gevallen worden de bestellingen op tijd geleverd. Helaas kunnen bestellingen in drukke periodes soms vertraging oplopen. U kunt de status van uw bestelling controleren via het track en trace nummer dat u in uw mailbox heeft ontvangen.

Lees eerst de volledige FAQ hier

Bestellingen worden binnen 3 tot 5 werkdagen verwerkt en klaargemaakt voor verzending. Levering duurt meestal 8-15 werkdagen.

Lees eerst de volledige FAQ hier

Track & trace

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, sturen wij u automatisch een e-mail met een Track & Tracé code. Het is mogelijk dat je niets hebt ontvangen, dus controleer jespam-berichten. Heb je na 24 uur nog geen Track & Tracé code ontvangen? Neem dan contact met ons op hieronder.

Lees eerst de volledige FAQ hier

Product beschadigd?

Alle verzoeken omtrent beschadiging moeten binnen 24-48 uur na ontvangst van het pakket worden ingediend. Voeg de foto en jouw ordernummer toe en stuur een e-mail naar info@pantino.nl

Als jouw bestelling beschadigd is aangekomen, hebben we een foto nodig van zowel het product als van hoe het in de verzenddoos is aangekomen.

Lees eerst de volledige FAQ hier

Contact opnemen?

We zijn 24/7 beschikbaar om je te adviseren of je vragen te beantwoorden! Als je vragen hebt over een onderwerp, kun je ons bereiken via de volgende contactgegevens:

Lees eerst de volledige FAQ hier

GRATIS BEZORGING

We verzenden met de snelste en meest betrouwbare service. We bieden altijd gratis verzending.