Bij Pantino.nl is een van onze hoofddoelen te focussen op hoge kwaliteit & veilige verzendmogelijkheden - zodat onze klanten zorgeloos achterover kunnen leunen, tot ze thuis met hun geliefden van onze producten genieten. Volg je bestelling hier

HOE LANG DUURT DE LEVERING?

De levertijd bestaat uit twee belangrijke componenten:

1) Verwerkingstijd (3-5 werkdagen):

  • Bestelbevestiging
  • Aanpassingen
  • Kwaliteitscontrole
  • Verpakking

2) Verzendtijd (afhankelijk van de bestemming 5-10 werkdagen):

De duur van de levering wordt berekend vanaf de afhaling in ons internationaal transportcentrum tot de gewenste bestemming en kan dienovereenkomstig variëren, afhankelijk van de leveringsbestemming.

Totale verwachte bezorgtijd (schatting):

  • Nederland  8 - 15 Werkdagen* (standaard verzending)
  • België 8 - 15 Werkdagen* (standaard verzending)

    * Alle levertijden hierboven zijn exclusief douane en bijbehorende vertragingen. Vertragingen kunnen optreden tijdens perioden van verhoogde vraag, zoals Kerstmis, Black Friday of soortgelijke speciale aanbiedingen.

WAT KOST DE VERZENDING

Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending wereldwijd.

Om onze producten tegen de beste prijs aan te bieden, verzenden wij al onze bestellingen rechtstreeks vanuit onze internationale leveranciers in Azië. Dit helpt ons kosten te besparen en scherpe prijzen te hanteren. Houd er rekening mee dat de levertijden langer kunnen zijn dan bij lokale verzending. In sommige gevallen kunnen invoerrechten of btw-kosten van toepassing zijn, afhankelijk van de regelgeving in jouw land.

WAAR IS MIJN PAKET?

Nadat het pakket ingepakt is, wordt het aan ons transportbedrijf overhandigd en ontvang je een tracking e-mail.  Volg je bestelling hier

Om logistieke redenen en om de levertijd te optimaliseren, kan de bestelling in verschillende deelleveringen verzonden worden.

Wanner je bestelling geleverd word kun je genieten van je bestelling! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan deze pagina.


Defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos en nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling invoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

Verloren pakket?

In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd en nieuw pakket verzenden voordat wil overgaan tot ons

Vertragingen en overmacht

In geval van vertragingen in de levering of onverwachte gebeurtenissen buiten onze controle (zoals stakingen, natuurrampen of transportproblemen), zullen wij ons uiterste best doen om je op de hoogte te houden en je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Wijzigingen in het Verzendbeleid

Pantino behoudt zich het recht voor om dit verzendbeleid op enig moment te wijzigen. Eventuele wijzigingen worden op onze website geplaatst.

Terugbetaling- en retourbeleid.
Invoerrechten In enkele gevallen van onze pakketten zal de douane en controle vitvoeren op het pakket dat aan jou geleverd wordt. Helaas is die wetgeving per 1 juli 2021 aangepast en hebben wil er helaas geen invloed op. Het kan in enkele gevallen mogelijk zijn dat de douane een bedrag aan invoerkosten gaat vorderen. Echter, geen zorgen we zien dat in 99% van de
gevallen dit niet zal gebeuren. Worden toch douanekosten berekend?
Neem dan contact met ons op. Daarnaast zijn de retourkosten (€16,95) zijn voor rekening van de klant.

Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor
Indien een pakket geleverd word dan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Pantino de kosten gemaakt om het pakket te leveren. In dien het pakket niet wordt aan genomen of niet opgehaald word van het postkantoor dan gat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wil gerechtigd om €8,95 euro van het bedrag dat je retour
krijgt, in te houden.
Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.

WAAROM WERKT HET VOLGEN VAN MIJN PAKKET NIET?

In sommige gevallen heeft het transportbedrijf 1-2 werkdagen nodig om de locatie van het pakje bij te werken. We vragen in deze gevallen om je begrip en geduld. 

Als je nog andere vragen hebt (over verzending, bestellen, enz.), stuur ons dan gerust een berichtje onder het menukopje "Contact" en we antwoorden zo snel mogelijk! Of Mail: info@pantinoshop.nl Telefoonummer: +31850830017 

Contactgegevens:

Handelsnaam: Pantino

Email: info@pantinoshop.nl

Telefoon: +31850830017

OVer ons

Waarom Pantino?

Bij Pantino geven we om onze klanten en streven we er altijd naar om u de voordeligste aanbiedingen aan te bieden.

We zijn er trots op dat we een grote selectie producten kunnen aanbieden in talrijke categorieën, voor alle leeftijden en alle gelegenheden. Bekijk onze dagelijkse aanbiedingen!

Sinds 2022

Geniet van de beste deals

Pantino is altijd op zoek naar de nieuwste aanbiedingen en koopjes voor jou. We willen er zeker van zijn dat jij de laatste besparingen krijgt - daarom updaten we onze site altijd met de laatste aanbiedingen!

GRATIS BEZORGING

We verzenden met de snelste en meest betrouwbare service. We bieden altijd gratis verzending.